Inés Miret

Fundadora de Neturity i creadora de Laboratori Emilia Ha actuat com a consultora internacional per a organismes com OEI i CERLALC, i ha col·laborat amb les polítiques de lectura i biblioteques a diversos països. En la seva línia de recerca sobre cultura escrita, biblioteques i societat en xarxa ha dirigit nou estudis entre el 2005 i el 2021. Ha dirigit més de 50 projectes de promoció de la lectura en col·laboració amb diversos organismes, entre altres Lletres al límit de la Fundació Montemadrid, Lab Biblioteques de l'Institut Cervantes i Llegir Iberoamèrica Llegeix del Laboratori Emilia.

Publicaciones y videos

Actos

Ha formado parte de los siguientes actos