Pau Miret

Pau Miret Gamundi, investigador del Centre d'Estudis Demogràfics (CED). Llicenciat en Sociologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) el 1989, màster en Demografia pel CED el 1991 i doctorat en Sociologia per la Universitat Nacional de Educación a Distancia el 2002. Ha treballat al Cathie Marsch Centre for Census and Survey Research (Manchester, Regne Unit) i en el Departament d'Estadístiques Socials de la Universitat de Southampton (Regne Unit).

Va ser personal docent i investigador “Ramón y Cajal” des 2005 a 2009 al Departament de Geografia de la Universitat Autònoma de Barcelona. El seu camp d'interès rau en els efectes de l'educació en la formació familiar, les dinàmiques del mercat de treball i la migració.