Con dispositivos, conectividad, orientaciones y capacitaciones básicas no es suficiente para asegurar que la digitalización de la educación sirve para impulsar un aprendizaje más efectivo y para reducir las brechas digitales. Por eso se necesitan diseños pedagógicos que ayuden a docentes y centros a aplicar las tecnologías digitales con metodologías activas y competenciales.
Elena Sofia Ojando
Elena Ojando, professora de la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna (Universitat Ramon Llull).
Més informació aquí.
Proyectos
Involucrados en la iniciativa
Publicaciones y videos
Contenido relacionado
Actos
Ha formado parte de los siguientes actos
-
Edulab: Taller de personalització de l’aprenentatge
Edulab: Taller de personalització de l’aprenentatge
Vols saber com crear un itinerari personalitzat d’aprenentatge? O potser capgirar la classe amb els teus alumnes? Dins de l’Edulab, posarem en pràctica noves...
05/04/2016 16:00h - 19:30h
Convent dels Àngels-MACBA
Más información -
Personalitzar l’aprenentatge: pràctiques centrades en l’alumne
Personalitzar l’aprenentatge: pràctiques centrades en l’alum...
Classe inversa, entorns personalitzats d’aprenentatge, treball globalitzat i més
15/03/2016 17:00h - 19:30h
Auditori del MACBA
Más información
Noticias
Estate informado