Joan   Portell

Joan Portell

Joan Portell Rifà, llicenciat en Filosofia i Ciències de l'Educació per la UB i doctor en Didàctica de la la Llengua i la Literatura per la UAB. Actualment treballa com a professor associat en diferents universitats i com a cap de publicacions de l'Associació de Mestres Rosa Sensat. La seva recerca s'ha centrat en els hàbits lectors en el si de la família, l'escola i la societat. Va coordinar, des del 2005, el programa Municipi Lector de difusió de la lectura. Té alguns títols publicats al respecte i col·labora amb la revista Faristol, de la que en fou director del 2005 al 2015. És aficionat a la muntanya, la lectura i els viatges.

Actos

Ha formado parte de los siguientes actos