![Treball conjunt amb els centres escolars per a la millora de les relacions i el vincle entre família i escola, partint de la hipòtesi que el vincle família?escola ben treballat reverteix en la millora del resultats de l'alumnat. Treball conjunt amb els centres escolars per a la millora de les relacions i el vincle entre família i escola, partint de la hipòtesi que el vincle família?escola ben treballat reverteix en la millora del resultats de l'alumnat.](https://fundaciobofill.cat/uploads/images/k/9/u/upn-famiiliesdescola-i-eixit_logo.png)
![Treball conjunt amb els centres escolars per a la millora de les relacions i el vincle entre família i escola, partint de la hipòtesi que el vincle família?escola ben treballat reverteix en la millora del resultats de l'alumnat. Treball conjunt amb els centres escolars per a la millora de les relacions i el vincle entre família i escola, partint de la hipòtesi que el vincle família?escola ben treballat reverteix en la millora del resultats de l'alumnat.](https://fundaciobofill.cat/uploads/images/a/c/o/e2d-famiiliesdescola-i-eixitfamiiliesdescola-i-eixitfamiiliesdescola-i-eixit_L.png)
Treball conjunt amb els centres escolars per a la millora de les relacions i el vincle entre família i escola, partint de la hipòtesi que el vincle família?escola ben treballat reverteix en la millora del resultats de l'alumnat.
Núria Simó és pedagoga, professora del Departament de Ciències de l'Educació i membre del Grup de Recerca Educativa de la UVic.
Contenido relacionado