Fama, medios y opinión (pública)

Descriu la seva experiència des de dintre del territori mediàtic sobre l'opacitat dels mitjans, com s'erigeixen en àrbitres socials i tendeixen a interferir en el desenvolupament de la democràcia, establint un monopoli de la nova realitat mediàtica en la qual exerceixen d'actors principals i dicten les normes de funcionament. L'exclusió dels qui no segueixin aquestes normes és manifesta. Com a periodista, explica el seu interès en desxifrar el canvi que es produeix en els individus quan, a través dels mitjans, es transformen en personatges; i com el fet d'aparèixer en un mitjà de comunicació té diverses conseqüències.

Publicat per Editorial Crítica a la col·lecció Noema l'any 2009 amb el títol La fama. Iconos de la religión mediática. Pròleg de Salvador Giner.

  • Páginas 507
  • Fecha 10/02/2008

Descriu la seva experiència des de dintre del territori mediàtic sobre l'opacitat dels mitjans, com s'erigeixen en àrbitres socials i tendeixen a interferir en el desenvolupament de la democràcia, establint un monopoli de la nova realitat mediàtica en la qual exerceixen d'actors principals i dicten les normes de funcionament. L'exclusió dels qui no segueixin aquestes normes és manifesta. Com a periodista, explica el seu interès en desxifrar el canvi que es produeix en els individus quan, a través dels mitjans, es transformen en personatges; i com el fet d'aparèixer en un mitjà de comunicació té diverses conseqüències.

Publicat per Editorial Crítica a la col·lecció Noema l'any 2009 amb el títol La fama. Iconos de la religión mediática. Pròleg de Salvador Giner.

Documentos relacionados

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la información que se hace pública en nuestro sitio web y recoger información estadística. Si se continúa navegando, considere que acepta su uso. Puede cambiar la configuración y obtener más información aquí.

Aceptar