Devices, connectivity, guidance and basic training are not enough to ensure that the digitalisation of education promotes more effective learning and bridges the digital gap. This is why pedagogical designs are needed to help teachers and schools apply digital technologies with active and competent methodologies.
Enric Roca
Enric Roca Casas, pedagog, professor de la Universitat Autònoma de Barcelona i coordinador d'EDU21.
Projects
Involved in the initiative
Publications and videos
Related content
Events
It has been part of the following events
-
L’orientació a l’ESO. Encara una assignatura pendent?
L’orientació a l’ESO. Encara una assignatura pendent?
Dimecres, 15 d'abril de 2015 a les 18.30 h, al Palau Robert. En aquest acte acte organitzat per la Fundació Jaume Bofill en col·laboració amb l'Institut de Ciències...
15/04/2015 16:30h - 17:30h
Palau Robert
More information -
Junts a l'aula? És compatible la qualitat amb un model d'educació comprensiva a Catalunya?
Junts a l'aula? És compatible la qualitat amb un model d'educació...
Junts a l'aula? És compatible la qualitat amb un model d'educació comprensiva a Catalunya?
26/03/2012 16:30h - 16:30h
Sala Cotxeres del Palau Robert
More information -
Junts a l'Aula. Present i futur del model d’educació comprensiva a Catalunya
Junts a l'Aula. Present i futur del model d’educació comprensiva...
Són compatibles la qualitat i l’excel·lència amb un model d’escolaritat obligatòria compartida a Catalunya? Quines són les conseqüències de desmantellar...
20/03/2012 17:00h - 17:00h
Col·legi de Periodistes de Catalunya
More information
News
Be informed