Amb dispositius, connectivitat i capacitacions bàsiques no n’hi ha prou per assegurar que la digitalització de l’educació serveix per impulsar un aprenentatge més efectiu i per reduir les bretxes digitals. Per això, calen dissenys pedagògics que ajudin a docents i centres a aplicar les tecnologies digitals amb metodologies actives i competencials.
Enric Roca
Enric Roca Casas, pedagog, professor de la Universitat Autònoma de Barcelona i coordinador d'EDU21.
Projectes
Involucrats a la iniciativa
Publicacions i vídeos
Contingut relacionat
Actes
Ha format part dels actes següents
-
L’orientació a l’ESO. Encara una assignatura pendent?
L’orientació a l’ESO. Encara una assignatura pendent?
Dimecres, 15 d'abril de 2015 a les 18.30 h, al Palau Robert. En aquest acte acte organitzat per la Fundació Jaume Bofill en col·laboració amb l'Institut de Ciències...
15/04/2015 16:30h - 17:30h
Palau Robert
Més informació -
Junts a l'aula? És compatible la qualitat amb un model d'educació comprensiva a Catalunya?
Junts a l'aula? És compatible la qualitat amb un model d'educació...
Junts a l'aula? És compatible la qualitat amb un model d'educació comprensiva a Catalunya?
26/03/2012 16:30h - 16:30h
Sala Cotxeres del Palau Robert
Més informació -
Junts a l'Aula. Present i futur del model d’educació comprensiva a Catalunya
Junts a l'Aula. Present i futur del model d’educació comprensiva...
Són compatibles la qualitat i l’excel·lència amb un model d’escolaritat obligatòria compartida a Catalunya? Quines són les conseqüències de desmantellar...
20/03/2012 17:00h - 17:00h
Col·legi de Periodistes de Catalunya
Més informació
Notícies
Estigues informat