Con dispositivos, conectividad, orientaciones y capacitaciones básicas no es suficiente para asegurar que la digitalización de la educación sirve para impulsar un aprendizaje más efectivo y para reducir las brechas digitales. Por eso se necesitan diseños pedagógicos que ayuden a docentes y centros a aplicar las tecnologías digitales con metodologías activas y competenciales.
Enric Roca
Enric Roca Casas, pedagog, professor de la Universitat Autònoma de Barcelona i coordinador d'EDU21.
Proyectos
Involucrados en la iniciativa
Publicaciones y videos
Contenido relacionado
Actos
Ha formado parte de los siguientes actos
-
L’orientació a l’ESO. Encara una assignatura pendent?
L’orientació a l’ESO. Encara una assignatura pendent?
Dimecres, 15 d'abril de 2015 a les 18.30 h, al Palau Robert. En aquest acte acte organitzat per la Fundació Jaume Bofill en col·laboració amb l'Institut de Ciències...
15/04/2015 16:30h - 17:30h
Palau Robert
Más información -
Junts a l'aula? És compatible la qualitat amb un model d'educació comprensiva a Catalunya?
Junts a l'aula? És compatible la qualitat amb un model d'educació...
Junts a l'aula? És compatible la qualitat amb un model d'educació comprensiva a Catalunya?
26/03/2012 16:30h - 16:30h
Sala Cotxeres del Palau Robert
Más información -
Junts a l'Aula. Present i futur del model d’educació comprensiva a Catalunya
Junts a l'Aula. Present i futur del model d’educació comprensiva...
Són compatibles la qualitat i l’excel·lència amb un model d’escolaritat obligatòria compartida a Catalunya? Quines són les conseqüències de desmantellar...
20/03/2012 17:00h - 17:00h
Col·legi de Periodistes de Catalunya
Más información
Noticias
Estate informado