Jordi Sanz

Jordi Sanz

Doctor en Sociologia (2011) per la Universitat de Lancaster (Regne Unit), Màster en metodologia d’investigació en Ciències de la Salut (2017) i diploma d’Estudis Avançats en Psicologia Social (2003) per la Universitat Autònoma de Barcelona. Llicenciat en Sociologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (1999), ha participat en diversos projectes d’investigació en polítiques socials referents als àmbits de la salut, la vellesa, la joventut, les noves tecnologies i la immigració. Ha estat professor consultor de la Universitat Oberta de Catalunya on ha impartit classes de sociologia, psicologia social i mètodes d’investigació qualitativa. Des de l’octubre de 2009 treballa com a analista a Ivàlua, des d'on coordina les iniciatives Què funciona en educació? i Escoles d'Evidència. També a Ivàlua ha participat recentment en l’avaluació del Programa Primer la Llar, Activa’t per la Salut Mental o el Sistema d’Intermediació de Deutes en l’Habitatge. Les seves línies d’especialització a I'Institut són els projectes d’avaluació multimètode, les revisions sistemàtiques de la literatura i l’ús de les tècniques qualitatives aplicades a l’avaluació de polítiques públiques.

Events

It has been part of the following events

We use our own and third party cookies to improve the information that is made public on our website and to collect statistical information. If you continue browsing, please consider accepting its use. You can change the settings and learn more here.

Accept