![Busquem 30 centres educatius que vulguin fer un salt endavant en l’ús de la recerca com a motor de millora de la pràctica docent i l’aprenentatge de l’alumnat. Busquem 30 centres educatius que vulguin fer un salt endavant en l’ús de la recerca com a motor de millora de la pràctica docent i l’aprenentatge de l’alumnat.](https://fundaciobofill.cat/uploads/images/s/n/y/s/n/k/3/s/d/escolesevidencia220.jpg)
![Busquem 30 centres educatius que vulguin fer un salt endavant en l’ús de la recerca com a motor de millora de la pràctica docent i l’aprenentatge de l’alumnat. Busquem 30 centres educatius que vulguin fer un salt endavant en l’ús de la recerca com a motor de millora de la pràctica docent i l’aprenentatge de l’alumnat.](common/project/images/item-project.png)
Busquem 30 centres educatius que vulguin fer un salt endavant en l’ús de la recerca com a motor de millora de la pràctica docent i l’aprenentatge de l’alumnat.
Doctor en Sociologia (2011) per la Universitat de Lancaster (Regne Unit), Màster en metodologia d’investigació en Ciències de la Salut (2017) i diploma d’Estudis Avançats en Psicologia Social (2003) per la Universitat Autònoma de Barcelona. Llicenciat en Sociologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (1999), ha participat en diversos projectes d’investigació en polítiques socials referents als àmbits de la salut, la vellesa, la joventut, les noves tecnologies i la immigració. Ha estat professor consultor de la Universitat Oberta de Catalunya on ha impartit classes de sociologia, psicologia social i mètodes d’investigació qualitativa. Des de l’octubre de 2009 treballa com a analista a Ivàlua, des d'on coordina les iniciatives Què funciona en educació? i Escoles d'Evidència. També a Ivàlua ha participat recentment en l’avaluació del Programa Primer la Llar, Activa’t per la Salut Mental o el Sistema d’Intermediació de Deutes en l’Habitatge. Les seves línies d’especialització a I'Institut són els projectes d’avaluació multimètode, les revisions sistemàtiques de la literatura i l’ús de les tècniques qualitatives aplicades a l’avaluació de polítiques públiques.
Involucrats a la iniciativa
Busquem 30 centres educatius que vulguin fer un salt endavant en l’ús de la recerca com a motor de millora de la pràctica docent i l’aprenentatge de l’alumnat.
El projecte Què funciona en educació? es proposa revisar les evidències generades per la recerca rigorosa al voltant de les intervencions i polítiques que milloren els aprenentatges a fi d'informar el disseny de les polítiques educatives.
Contingut relacionat
Ha format part dels actes següents
En els darrers anys, hi ha hagut una eclosió del treball en xarxa entre centres educatius, amb la consolidació o l’emergència d’experiències com la Xarxa de...
15/12/2020 18:00h - 19:30h
Més informació
T’imagines un centre educatiu orientat a la millora, que incorpora coneixement rigorós per aprendre i evolucionar? Tens ganes d’innovar a partir d’evidències...
02/04/2020 15:30h - 17:30h
INS Moisès Broggi de Barcelona
Més informació