Jordi Sanz

Jordi Sanz

Doctor en Sociologia (2011) per la Universitat de Lancaster (Regne Unit), Màster en metodologia d’investigació en Ciències de la Salut (2017) i diploma d’Estudis Avançats en Psicologia Social (2003) per la Universitat Autònoma de Barcelona. Llicenciat en Sociologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (1999), ha participat en diversos projectes d’investigació en polítiques socials referents als àmbits de la salut, la vellesa, la joventut, les noves tecnologies i la immigració. Ha estat professor consultor de la Universitat Oberta de Catalunya on ha impartit classes de sociologia, psicologia social i mètodes d’investigació qualitativa. Des de l’octubre de 2009 treballa com a analista a Ivàlua, des d'on coordina les iniciatives Què funciona en educació? i Escoles d'Evidència. També a Ivàlua ha participat recentment en l’avaluació del Programa Primer la Llar, Activa’t per la Salut Mental o el Sistema d’Intermediació de Deutes en l’Habitatge. Les seves línies d’especialització a I'Institut són els projectes d’avaluació multimètode, les revisions sistemàtiques de la literatura i l’ús de les tècniques qualitatives aplicades a l’avaluació de polítiques públiques.

Actos

Ha formado parte de los siguientes actos

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la información que se hace pública en nuestro sitio web y recoger información estadística. Si se continúa navegando, considere que acepta su uso. Puede cambiar la configuración y obtener más información aquí.

Aceptar