Alejandra  Mañá
"El meu major interès son les relacions humanes i la relació d’aquestes amb el món."

Alejandra Mañá

Estudiant d’Antropologia Social i Cultural a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Actualment realitzant les pràctiques a la Fundació Jaume Bofill, al programa LECXIT – Lectura per a l’èxit educatiu, al Prat de Llobregat.

Es considera una persona entusiasta i complidora. Lluita per allò amb el que creu i per allò que vol aconseguir. El seu major interès son les relacions humanes i la relació d’aquestes amb el món.

Creu que amb la seva experiència com a persona i amb els coneixements antropològics fins ara adquirits, pot aportar nous punts de mira en l’àmbit educatiu. Aposta per la formació d’una societat més respectuosa i equitativa, on la pràctica educativa hauria de tenir les eines necessàries per compartir valors de participació, autonomia i aprenentatge.