Carla  Asensio

Carla Asensio

Graduada en Filologia Anglesa a la Universitat de Barcelona. Actualment és tècnica de projectes a la fundació Jaume Bofill i professora d'anglès a l'escola Up2Kids de Poblenou.

La seva primera publicació oficial va ser als 17 anys, basada en el seu treball de recerca de Batxillerat Humanístic-Filològic dins de les Jornades Científiques de Badalona al Badalona Centre Internacional de Negocis (BCIN). Durant 4 anys ha estat col·laboradora del blog Aracne fila i fila, premiat en diferents ocasions per la seva tasca educativa respecte a la cultura grega i llatina amb aportacions de diversos instituts de Catalunya.

Apassionada dels idiomes, es llegeix els diccionaris sobre qualsevol llengua com si fossin llibres. És col·laboradora habitual de Viquipèdia i Google Translator com a traductora d’anglès a català per a fer accessible i millorar els continguts disponibles en català a la xarxa.

Es defineix com a persona crítica amb el model educatiu actual, sobretot pel que fa a l’ensenyament de l’anglès i llengües estrangeres a secundària. Interesada en l'escola alternativa, en el seu temps lliure es dedica a investigar nous mètodes d'aprenentatge d'ESL/EFL i crear noves activitats pedagògiques.