![Cataluña tiene un reto pendiente en el aprovechamiento de la investigación para liderar el sistema educativo y responder a los retos vinculados con la educación. ¡Apostamos por la investigación para mejorar la educación del país! Cataluña tiene un reto pendiente en el aprovechamiento de la investigación para liderar el sistema educativo y responder a los retos vinculados con la educación. ¡Apostamos por la investigación para mejorar la educación del país!](https://fundaciobofill.cat/uploads/images/a/k/i/3ce-logo_380px_blanc_01_cast.png)
![Cataluña tiene un reto pendiente en el aprovechamiento de la investigación para liderar el sistema educativo y responder a los retos vinculados con la educación. ¡Apostamos por la investigación para mejorar la educación del país! Cataluña tiene un reto pendiente en el aprovechamiento de la investigación para liderar el sistema educativo y responder a los retos vinculados con la educación. ¡Apostamos por la investigación para mejorar la educación del país!](https://fundaciobofill.cat/uploads/images/a/k/g/6jz-qgi-fons_910x910px_03_L.png)
Cataluña tiene un reto pendiente en el aprovechamiento de la investigación para liderar el sistema educativo y responder a los retos vinculados con la educación. ¡Apostamos por la investigación para mejorar la educación del país!
Jaume Blasco és llicenciat en Ciències Ambientals i màster en Administració Pública per la Robert F. Wagner School of Public Service de la Universitat de Nova York. Ha estat avaluador de l'Institut Català d'Avaluació de Polítiques Públiques (Ivàlua) i investigador de l'Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP) de la Universitat Autònoma de Barcelona. El seu principal àmbit d'investigació és l'avaluació de polítiques públiques, especialment en l'àmbit de les polítiques d'educació, família i ocupació. Actualment és consultor i analista independent. Ha estat consultor i formador en projectes de l'OCDE, la Unió Europea, EUROSOCIAL i Coursera?.?
Involucrados en la iniciativa
Cataluña tiene un reto pendiente en el aprovechamiento de la investigación para liderar el sistema educativo y responder a los retos vinculados con la educación. ¡Apostamos por la investigación para mejorar la educación del país!
Volem elaborar una diagnosi sobre les polítiques de petita infància a Catalunya, que permeti entendre quins són els debats i com s'estan plantejant, a quina necessitat present i futura responen els serveis, quins són els actors principals i quines les evidències científiques disponibles.
Contenido relacionado
Ha formado parte de los siguientes actos
Ningú dubta que la família és un actor educatiu de primer ordre i que allò que passa a la llar té una influència decisiva en els processos d’aprenentatge...
02/10/2018 16:00h - 18:00h
Palau Robert (Sala cotxeres)
Más información
Estate informado