![Catalunya té un repte pendent en l'aprofitament de la recerca per liderar el sistema educatiu i respondre als reptes vinculats amb l'educació. Per això, cal apostar per la recerca per millorar l'educació del país!
Catalunya té un repte pendent en l'aprofitament de la recerca per liderar el sistema educatiu i respondre als reptes vinculats amb l'educació. Per això, cal apostar per la recerca per millorar l'educació del país!](https://fundaciobofill.cat/uploads/images/z/6/h/n7r-logo_380px_blanc_02.png)
![Catalunya té un repte pendent en l'aprofitament de la recerca per liderar el sistema educatiu i respondre als reptes vinculats amb l'educació. Per això, cal apostar per la recerca per millorar l'educació del país!
Catalunya té un repte pendent en l'aprofitament de la recerca per liderar el sistema educatiu i respondre als reptes vinculats amb l'educació. Per això, cal apostar per la recerca per millorar l'educació del país!](https://fundaciobofill.cat/uploads/images/o/l/r/qgi-fons_910x910px_03_L.png)
Catalunya té un repte pendent en l'aprofitament de la recerca per liderar el sistema educatiu i respondre als reptes vinculats amb l'educació. Per això, cal apostar per la recerca per millorar l'educació del país!
Jaume Blasco és llicenciat en Ciències Ambientals i màster en Administració Pública per la Robert F. Wagner School of Public Service de la Universitat de Nova York. Ha estat avaluador de l'Institut Català d'Avaluació de Polítiques Públiques (Ivàlua) i investigador de l'Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP) de la Universitat Autònoma de Barcelona. El seu principal àmbit d'investigació és l'avaluació de polítiques públiques, especialment en l'àmbit de les polítiques d'educació, família i ocupació. Actualment és consultor i analista independent. Ha estat consultor i formador en projectes de l'OCDE, la Unió Europea, EUROSOCIAL i Coursera?.?
Involucrats a la iniciativa
Catalunya té un repte pendent en l'aprofitament de la recerca per liderar el sistema educatiu i respondre als reptes vinculats amb l'educació. Per això, cal apostar per la recerca per millorar l'educació del país!
Volem elaborar una diagnosi sobre les polítiques de petita infància a Catalunya, que permeti entendre quins són els debats i com s'estan plantejant, a quina necessitat present i futura responen els serveis, quins són els actors principals i quines les evidències científiques disponibles.
Contingut relacionat
Ha format part dels actes següents
Ningú dubta que la família és un actor educatiu de primer ordre i que allò que passa a la llar té una influència decisiva en els processos d’aprenentatge...
02/10/2018 16:00h - 18:00h
Palau Robert (Sala cotxeres)
Més informació
Estigues informat