Rosa Artigal
Diplomada en professorat d'EGB, en mestra de català i en Pedagogia Terapèutica, i llicenciada en Psicopedagogia. Ha estat professora d'educació infantil, primària i secundària a l'Institut escola Costa i Llobera de Barcelona (1979-2017), havent ocupat successivament els càrrecs de secretària (2002-2004), cap d'Estudis (2003-2004) Coordinació pedagògica (2004-2005) i direcció (2005-2017), essent membre de la Junta Territorial de Directors de Barcelona-ciutat.
Ha desenvolupat tasques com a formadora de diversos cursos i activitats del Pla de Formació Permanent del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i d'altres CA (Castella i Lleó, Canàries, Madrid i País Basc) i ha dut a terme el treball d'investigació (amb llicència d'estudis) sobre "els mecanismes que fa servir l'educador per ensenyar a través dels projectes de treball" (1993-1994). Ha estat membre de l'Equip d'assessorament i formació de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona (IMEB).
En l'àmbit universitari, ha estat professora de diversos cursos de postgrau i màsters a les universitats de Barcelona, Autònoma de Barcelona i Ramon Llull, i membre de l'Equip de treball de l'Institut de Ciències de l'Educació de la UAB. També ha publicat diversos articles i capítols de llibres relacionats amb la metodologia educativa, el treball per projectes, el tractament de la diversitat. També ha publicat articles sobre direcció de centres educatius.
Ha estat directora general d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
Publicaciones y videos
Contenido relacionado
Actos
Ha formado parte de los siguientes actos
-
Escoles que fan xarxa: com impacten en els aprenentatges de l’alumnat?
Escoles que fan xarxa: com impacten en els aprenentatges de l’a...
En els darrers anys, hi ha hagut una eclosió del treball en xarxa entre centres educatius, amb la consolidació o l’emergència d’experiències com la Xarxa de...
15/12/2020 18:00h - 19:30h
Más información -
Cap alumne sense orientació: com acompanyar en temps de coronavirus?
Cap alumne sense orientació: com acompanyar en temps de coronavi...
El tancament d’escoles i el seguiment telemàtic d’aquest darrer trimestre de curs ha posat en risc el vincle educatiu entre alumnes i escoles. Amb l’objectiu de...
26/05/2020 16:00h - 17:00h
Webinar per Zoom
Más información -
L’escola no és per a tu
L’escola no és per a tu
Recerques recents han posar en evidència que les pràctiques organitzatives i de funcionament dels centres d’educació secundària poden promoure l’abandonament dels...
18/04/2018 16:00h - 18:00h
Palau Robert / sala Cotxeres
Más información