Clara Fontdevila

Doctora en Sociologia per la Universitat Autònoma de Bar-celona. Actualment és investigadora en Política educativa de la Universitat Autònoma de Barcelona i la University of Glasgow. Ha col·laborat com a investigadora i consultora amb diferents organizacions com Education International, UNESCO o Open Societies Foundations. Les seves àrees d'interès són l'educació comparada, les polítiques educatives de mercat i la governança global de l'educació.

Actos

Ha formado parte de los siguientes actos