La investigación internacional demuestra que los modelos de provisión mixta, como el catalán, tienden a aumentar las desigualdades y la segregación escolar, y requieren una regulación eficaz para reducirlas o compensarlas.
Clara Fontdevila
Doctora en Sociologia per la Universitat Autònoma de Bar-celona. Actualment és investigadora en Política educativa de la Universitat Autònoma de Barcelona i la University of Glasgow. Ha col·laborat com a investigadora i consultora amb diferents organizacions com Education International, UNESCO o Open Societies Foundations. Les seves àrees d'interès són l'educació comparada, les polítiques educatives de mercat i la governança global de l'educació.
Publicaciones y videos
Contenido relacionado
Actos
Ha formado parte de los siguientes actos
-
Mestres d’oportunitats: què necessiten els docents per educar en entorns de vulnerabilitat?
Mestres d’oportunitats: què necessiten els docents per educar en...
Mestres, professors i professores afronten avui dia reptes creixents en l’exercici de la seva professió: personalitzar els ensenyaments i atendre a la diversitat...
22/03/2023 17:00h - 19:30h
HUB SOCIAL - Fundació Bofill C/ Girona, 34 Interior
Más información