

La recerca internacional demostra que els models de provisió mixta, com el català, tendeixen a augmentar les desigualtats i la segregació escolar, i requereixen una regulació eficaç per reduir-les o compensar-les.
Doctora en Sociologia per la Universitat Autònoma de Bar-celona. Actualment és investigadora en Política educativa de la Universitat Autònoma de Barcelona i la University of Glasgow. Ha col·laborat com a investigadora i consultora amb diferents organizacions com Education International, UNESCO o Open Societies Foundations. Les seves àrees d'interès són l'educació comparada, les polítiques educatives de mercat i la governança global de l'educació.
Involucrats a la iniciativa
La recerca internacional demostra que els models de provisió mixta, com el català, tendeixen a augmentar les desigualtats i la segregació escolar, i requereixen una regulació eficaç per reduir-les o compensar-les.
L’Anuari dels reptes de l’educació a Catalunya es presenta com un instrument de priorització i mobilització de l’agenda política, que assenyala desafiaments i polítiques prioritàries, identifica palanques de canvi i proposa mesures concretes de transformació.
Contingut relacionat
Ha format part dels actes següents
Mestres, professors i professores afronten avui dia reptes creixents en l’exercici de la seva professió: personalitzar els ensenyaments i atendre a la diversitat...
22/03/2023 17:00h - 19:30h
HUB SOCIAL - Fundació Bofill C/ Girona, 34 Interior
Més informació