International research shows that mixed-provision models, such as that of Catalonia, tend to increase inequality and school segregation, and require effective regulation to reduce or compensate for them.
Clara Fontdevila
Doctora en Sociologia per la Universitat Autònoma de Bar-celona. Actualment és investigadora en Política educativa de la Universitat Autònoma de Barcelona i la University of Glasgow. Ha col·laborat com a investigadora i consultora amb diferents organizacions com Education International, UNESCO o Open Societies Foundations. Les seves àrees d'interès són l'educació comparada, les polítiques educatives de mercat i la governança global de l'educació.
Projects
Involved in the initiative
Publications and videos
Related content
Events
It has been part of the following events
-
Mestres d’oportunitats: què necessiten els docents per educar en entorns de vulnerabilitat?
Mestres d’oportunitats: què necessiten els docents per educar en...
Mestres, professors i professores afronten avui dia reptes creixents en l’exercici de la seva professió: personalitzar els ensenyaments i atendre a la diversitat...
22/03/2023 17:00h - 19:30h
HUB SOCIAL - Fundació Bofill C/ Girona, 34 Interior
More information