Con dispositivos, conectividad, orientaciones y capacitaciones básicas no es suficiente para asegurar que la digitalización de la educación sirve para impulsar un aprendizaje más efectivo y para reducir las brechas digitales. Por eso se necesitan diseños pedagógicos que ayuden a docentes y centros a aplicar las tecnologías digitales con metodologías activas y competenciales.
Miquel Àngel Prats
Miquel Àngel Prats, mestre, psicopedagog i Doctor en Pedagogia per la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna de la Universitat Ramon Llull de Barcelona.
Actualment, és professor titular de Tecnologia Educativa i investigador responsable de la línia eduTIC del Grup de recerca consolidat PSiTIC (Pedagogia, Societat, Innovació i TIC) de la FPCEE Blanquerna de la Universitat Ramon Llull. Durant la seva vida professional, ha compaginat l'activitat acadèmica universitària amb l’activitat divulgativa en diferents mitjans de comunicació. Ha estat director del CETEI de la Fundació Joan XXIII (2008-2011) i de les cinc primeres edicions del ITworldEdu Summit (2008-2012), així com vocal de Comunicació del Col·legi de Pedagogs de Catalunya (2006-2008).
L'any 2020 va ser guardonat amb el XXXè Premi Joan Profitós d'Assaig Pedagògic amb l'obra: 10 lliçons per a un ús ètic, saludable i responsable de les tecnologies digitals.
Publicaciones y videos
Contenido relacionado
Actos
Ha formado parte de los siguientes actos
-
Connectar talent pot transformar l’educació?
Connectar talent pot transformar l’educació?
Nou projecte de la Fundació Jaume Bofill per a innovadors educatius. El món està canviant i amb ell l'educació. El nostre país està ple d'exploradors i...
29/09/2015 16:00h - 18:00h
MACBA
Más información
Noticias
Estate informado