Miquel Àngel Prats

Miquel Àngel Prats, mestre, psicopedagog i Doctor en Pedagogia per la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna de la Universitat Ramon Llull de Barcelona.

Actualment, és professor titular de Tecnologia Educativa i investigador responsable de la línia eduTIC del Grup de recerca consolidat PSiTIC (Pedagogia, Societat, Innovació i TIC) de la FPCEE Blanquerna de la Universitat Ramon Llull. És també col·laborador en el projecte edu21, membre del comitè científic de l’ITworldEdu i del projecte #eduDema de la Fundació Jaume Bofill. Durant la seva vida professional, ha compaginat l’activitat acadèmica universitària amb l’activitat divulgativa en diferents mitjans de comunicació. Ha estat director del CETEI de la Fundació Joan XXIII (2008-2011) i de les cinc primeres edicions del ITworldEdu Summit (2008-2012), així com vocal de Comunicació del Col·legi de Pedagogs de Catalunya (2006-2008).

Actes

Ha format part dels actes següents