Anna  Sagalés
"Vull aportar la meva mirada sociològica al projecte Magnet."

Anna Sagalés

Estudiant de quart curs de sociologia a la Universitat Autònoma de Barcelona. Actualment realitzant les pràctiques professionals a la Fundació Jaume Bofill vinculades al grup de recerca GEPS, formant part de l’equip avaluador.

Explica que les pràctiques al programa Magnet suposen: “Tenir l’oportunitat d’utilitzar la mirada sociològica en un projecte rellevant i que suposa la meva primera experiència professional en l’àmbit que més em motiva.”