Enric Aragonès Jové

Titulat superior de Música, en l’especialitat de Pedagogia, per l’ESMUC i Màster interuniversitari en Gestió Pública (UAB, UB, UPF).

La seva trajectòria professional ha estat vinculada a l’educació musical, des de la docència, la gestió i l'assessorament. En tots els casos, la seva tasca s’ha orientat a la igualtat d’oportunitats en el dret a l’educació artística, entenent també la pràctica artística com a dret cultural a garantir.

És professor del Departament d’Educació i Mediació Artística de l’ESMUC. Anteriorment ha estat professor i coordinador pedagògic i de relacions internacionals del Taller de Músics ESEM i, durant sis anys, ha format part de l’equip de l’Escola Municipal de Música – Centre de les Arts (EMMCA) de l’Hospitalet de Llobregat, on ha estat coordinador pedagògic i responsable local de la xarxa ONSTAGE: Music Schools for Social Change (URBACT). Ha estat membre de la junta de l’Associació Catalana d’Escoles de Música. Com a consultor extern en polítiques educatives i culturals, ha col·laborat amb l’Ajuntament de Barcelona, la Diputació de Barcelona, l’Institut Català d’Empreses Culturals, el Consell Nacional de la Cultura i les Arts, entre altres. També ha col·laborat en una publicació de la Universitat de Música i Arts Escèniques de Viena sobre la col·laboració en les escoles de música i el “dret a tots els recorreguts possibles”.

Ha col·laborat amb l’Aliança Educació 360 des de l’any 2019 i actualment n’és el Director.

Actes

Ha format part dels actes següents