Eric Roig

Graduat en Mestre d’Educació Primària, és doctor en Educació Física, especialitat de la qual està enamorat. Actualment, col·labora en diferents projectes de recerca vinculats a l’Educació Física i la Cognició. Té experiència docent a diferents escoles així com a professor associat de la Universitat de Barcelona, al grau d’Educació Primària.

L’Eric creu que ens trobem en un moment i context social idoni per ser exigents amb l’educació del futur, centrant la mirada en les persones que canviaran la societat que vindrà. És a dir, les nenes i els nens. Aquesta és una de les principals motivacions que l’han portat a la fundació.

Apassionat per viatjar i descobrir món, a les seves estones lliures gaudeix de l’esport, del cinema, de passejar i de passar el temps en família i amistats.

Actes

Ha format part dels actes següents