Amb dispositius, connectivitat i capacitacions bàsiques no n’hi ha prou per assegurar que la digitalització de l’educació serveix per impulsar un aprenentatge més efectiu i per reduir les bretxes digitals. Per això, calen dissenys pedagògics que ajudin a docents i centres a aplicar les tecnologies digitals amb metodologies actives i competencials.
Jordi Puche
Jordi Puche és mestre i pedagog per la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna de la Universitat Ramon Llull de Barcelona i Postgrau en administració de xarxes per l'ICT. Ha treballat en diferents centres educatius, sempre vinculat a la coordinació i assessorament TAC. Vinculat al Moviment de Renovació Pedagògica del Garraf, actualment forma part de l'equip coordinador de la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya.
Projectes
Involucrats a la iniciativa
Publicacions i vídeos
Contingut relacionat
Actes
Ha format part dels actes següents
-
Del currículum a l’aula. Fer realitat l’aprenentatge competencial als centres educatius
Del currículum a l’aula. Fer realitat l’aprenentatge competencial...
Fa molts anys que la comunitat educativa comparteix la necessitat de fer realitat una educació basada en competències. I no són pocs els centres educatius que han...
12/11/2021 09:30h - 13:30h
MACBA
Més informació