Judith Oller
Professora agregada interina del Departament de Cognició, Desenvolupament i Psicologia de l'Educació de la Universitat de Barcelona. Membre del grup de recerca en interacció i influència educativa (GRINTIE), dirigit pel Dr. Cèsar Coll. Actualment treballa en l'estudi de les estratègies de personalització escolar i el seu ús per a fomentar el desenvolupament d'aprenents competents en el marc de l'escola inclusiva, i concretament, en la promoció de les connexions entre les experiències d'aprenentatge que tenen lloc en diferents contextos d'activitat.
Publicacions i vídeos
Contingut relacionat
Actes
Ha format part dels actes següents
-
Del currículum a l’aula. Fer realitat l’aprenentatge competencial als centres educatius
Del currículum a l’aula. Fer realitat l’aprenentatge competencial...
Fa molts anys que la comunitat educativa comparteix la necessitat de fer realitat una educació basada en competències. I no són pocs els centres educatius que han...
12/11/2021 09:30h - 13:30h
MACBA
Més informació -
Les evidències a l'aula: una educació amb fonament
Les evidències a l'aula: una educació amb fonament
Aquest curs, les mesures sanitàries i unes majors necessitats de l’alumnat estan obligant els docents a replantejar i reorganitzar moltes de les pràctiques que duien...
10/11/2020 17:30h - 19:45h
Més informació