Julián Claramunt

Graduat en Ciències Polítiques i de l'Administració Pública (Universitat de Barcelona) amb màster en Comunicació Política (Universitat Complutense de Madrid) i Anàlisi política (Universitat Oberta de Catalunya). El seu perfil compta amb dos vessants diferents: per un costat és expert en anàlisi de dades i per altre ha treballat en la incidència política. La seva trajectòria professional s'ha desenvolupat tant a l'empresa privada com a l'administració pública. Actualment, treballa en el monitoratge de polítiques contra la segregació escolar a la Fundació Bofill.

Al llarg de la seva vida sempre ha mantingut la voluntat de lluitar contra la desigualtat, sigui en la forma que sigui. Aquesta motivació l'ha marcat tant a la seva experiència laboral com a la seva vessant d'activista social. Entén que la millor oportunitat de reduir la desigualtat es troba en l'educació, fet que motiva la seva feina a la Fundació.

En les seves estones lliures realitza el doctorat a la Universitat de Girona. A més, segueix de forma molt propera l’actualitat de la seva Mallorca natal, mitjançant intervencions a la premsa i articles en els mitjans.