

Sabem que tancar la bretxa digital requereix molt més que repartir ordinadors i tenir accés a internet. Aquestes accions són necessàries, però no suficients, a l'hora d'abordar les desigualtats socials i digitals del nostre país.
Diplomada en Educació Social i Postgrau en Intervenció amb infants i famílies en situació de risc social a la UAB.
Compta amb 20 anys d’experiència en el sector formatiu amb adolescents i joves en risc d’exclusió social, especialment en en marc de la Unitat d’Escolarització Compartida, on ha desenvolupat tasques de tutora i coordinadora.
Del 2015 al 2018 va participar de l’equip de govern de la ciutat de Badalona com a assessora de la Regidoria d’Educació i Cultura.
Involucrats a la iniciativa
Sabem que tancar la bretxa digital requereix molt més que repartir ordinadors i tenir accés a internet. Aquestes accions són necessàries, però no suficients, a l'hora d'abordar les desigualtats socials i digitals del nostre país.
MATH TUTORING és un programa d’enriquiment matemàtic a través de tutories en petit grup que té per finalitat augmentar la competència matemàtica d’alumnat amb dificultats en la matèria i accés limitat a recursos complementaris. L’objectiu últim és maximitzar les oportunitats d’èxit educatiu d’aquest alumnat.