Maria Vallejo

Estudiant en pràctiques del grau de Lingüística a la Universitat de Barcelona. Ve de Mallorca i fa 5 anys que està vivint a Barcelona.

Actualment, s'està centrant en l'estudi sociològic i polític del llenguatge. Ha fet voluntariats en diferents àmbits de caràcter sociolingüístic com PROLLEMA i de caràcter més social, com ACATAHI.

A la Fundació Bofill s'està encarregant de donar suport a l'àrea de comunicació digital, centrant-se, sobretot, en l'elaboració i la revisió de continguts per a projectes i xarxes socials.