![PENTABILITIES és un programa per fomentar les habilitats socioemocionals de l’alumnat a l’aula amb unes eines digitals innovadores. Està enfocat a alumnes d’ESO en situació de vulnerabilitat. PENTABILITIES és un programa per fomentar les habilitats socioemocionals de l’alumnat a l’aula amb unes eines digitals innovadores. Està enfocat a alumnes d’ESO en situació de vulnerabilitat.](https://fundaciobofill.cat/uploads/images/r/8/q/eg0-horizontal-logo-white-min.png)
![PENTABILITIES és un programa per fomentar les habilitats socioemocionals de l’alumnat a l’aula amb unes eines digitals innovadores. Està enfocat a alumnes d’ESO en situació de vulnerabilitat. PENTABILITIES és un programa per fomentar les habilitats socioemocionals de l’alumnat a l’aula amb unes eines digitals innovadores. Està enfocat a alumnes d’ESO en situació de vulnerabilitat.](https://fundaciobofill.cat/uploads/images/v/2/w/au2-pentabilities_910x910px_L.jpg)
PENTABILITIES és un programa per fomentar les habilitats socioemocionals de l’alumnat a l’aula amb unes eines digitals innovadores. Està enfocat a alumnes d’ESO en situació de vulnerabilitat.
Mestra d’educació primària en contextos d’alta complexitat, ha treballat com a tutora i especialista SIEI (suport intensiu a la educació inclusiva). Especialitzada en desenvolupament infantil, amb el centrè mèdic de desenvolupament infantil de Barcelona.
S’ha format dos anys amb la fundació Empieza por educar, en lideratge i transformació educativa. Ha liderat i gestionat projectes educatius a Perú, Gàmbia i Tanzània.
Involucrats a la iniciativa
PENTABILITIES és un programa per fomentar les habilitats socioemocionals de l’alumnat a l’aula amb unes eines digitals innovadores. Està enfocat a alumnes d’ESO en situació de vulnerabilitat.
“Suport educatiu. Acompanyament per accelerar oportunitats” és un projecte innovador que vol fer possible que tots els infants i adolescents puguin estar el millor equipats possible per tenir trajectòries educatives d’èxit, siguin quines siguin les seves condicions de partida.