Marta Requeno
"Inconformista, mirant més enllà per conèixer, connectar, construir i transformar."

Marta Requeno

Llicenciada en Ciències Polítiques i de l’Administració (UPF), postgrau en Agents de Desenvolupament Internacional (UPC) i màster en Polítiques Públiques i de l’Administració (The Johns Hopkins University i UPF).

Professionalment ha estat vinculada més de sis anys a la consultoria social enfocada al treball amb el sector públic, el sector privat i el tercer sector. S’ha especialitzat en planificació estratègica i operativa i en la millora integral de processos. Ha acompanyat entitats a l’hora de definir les seves línies estratègiques i palanques d’acció per millorar el seu treball i impacte sobre la societat. També ha portat a terme pilotatges per promoure projectes d’educació no formal en l’àmbit socioeducatiu per potenciar competències de criança positiva, avaluant-ne l’impacte i l’escalabilitat, així com recerques en l’àmbit de l’exclusió social, i ha liderat programes de voluntariat.

També ha fet de formadora especialitzada en participació interna a les entitats, processos participatius i captació de fons.

Al llarg de la seva carrera ha estat vinculada a Amnistia Internacional com a membre del Comitè Executiu estatal i del grup especialitzat Drets Econòmics, Socials i Culturals, així com a la potenciació dels grups locals d’activisme. També ha estat al centre obert del Casal dels Infants i ha coordinat activitats del programa “L’estiu és teu”.

Actes

Ha format part dels actes següents