Marta Requeno
"Inconformista, mirant més enllà per conèixer, connectar, construir i transformar."

Marta Requeno

Llicenciada en Ciències polítiques i de l’Administració (UPF), Postgrau en Agents de Desenvolupament Internacional (UPC) i Màster en Polítiques Públiques i de l’Administració (The Johns Hopkins University i UPF).

Professionalment ha estat vinculada més de sis anys a consultoria social enfocada al treball amb sector públic, privat i tercer sector. Especialitzant-se en planificació estratègica i operativa i millora integral de processos. Ha acompanyat a entitats a definir les seves línies estratègiques i palanques d’acció per a millorar el seu treball i impacte sobre la societat. També ha portat a terme pilotatges per a promoure projectes d’educació no formal en l’àmbit socioeducatiu per a potenciar competències de parentalitat positiva avaluant el seu impacte i escalabilitat, així com recerques en l’àmbit de l’exclusió social i lideratge de programes de voluntariat.

També ha fet de formadora especialitzada en participació interna a les entitats, processos participatius i captació de fons.

Al llarg de la seva carrera també ha estat vinculada a Amnistia Internacional com a membre del Comitè Executiu estatal, el grup especialitzat de Drets Econòmics Social i Culturals i la potenciació dels grups locals d’activisme. També ha estat al centre obert del Casal dels Infants i coordinant activitats del programa “l’Estiu és teu”.