Matías Figueroa

Director de Programes Europa Ayiuda en Acción. Magíster en Planificació, Gestió i Avaluació de projectes de Cooperació per al Desenvolupament, Expert en Polítiques d'Infància, Treballador Social i altres cursos relacionats amb la intervenció social, l'avaluació d'impacte social i la planificació estratègica.

Professional amb més de 15 anys d'experiència gestionant programes i projectes d'intervenció social a Amèrica Llatina i Espanya. Ampli coneixement del tercer sector i l'articulació entre els diferents actors socials (públics, privats, sindicats, organismes internacionals, agències etc). Desenvolupament i implementació destratègies de: Intervenció Directa, Gestió del Coneixement, Governança i Mobilització i Incidència en Polítiques Públiques.

Amb especialització en la Gestió de Cicle de Projecte des de la identificació a l'avaluació i la sistematització; Desenvolupament d'equips, Disseny de plans estratègics, Coordinació d'estudis i investigacions; Enfortiment d'organitzacions socials i desenvolupament de consultories socials.

Publicacions i vídeos

Contingut relacionat

Actes

Ha format part dels actes següents