Mila  Naranjo

Mila Naranjo

Mila Naranjo Llanos, és professora d'universitat, Llicenciada en Psicopedagogia i Doctora en Psicologia per la Universitat de Barelona. És professora en els Graus de Psicologia, Mestres d'Educació Primària i Mestres del Doble Grau de Primària i CAFE. També al Màster en Educació Inclusiva i al Màster de Millora per als Ensenyaments d’Infantil i Primària. Va treballar a l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona, a la UB i a la UOC. S’ha especialitzat en temes d'avaluació inclusiva, aprenentatge cooperatiu, i millora dels processos d'ensenyament i aprenentatge. Pertany al GRAD (Grup de Recerca sobre Atenció a la Diversitat a la UVIC-UCC). Ha publicat diversos articles en revistes científiques i capítols de llibres acadèmics. Assessora centres en relació a la implementació de l'aprenentatge cooperatiu a les aules i a l’avaluació inclusiva, on destaca l'assessorament al Govern Andorrà en el procés de canvi del seu sistema educatiu.

Actes

Ha format part dels actes següents