MATH TUTORING és un programa d’enriquiment matemàtic a través de tutories en petit grup que té per finalitat augmentar la competència matemàtica d’alumnat amb dificultats en la matèria i accés limitat a recursos complementaris. L’objectiu últim és maximitzar les oportunitats d’èxit educatiu d’aquest alumnat.
Montse Gisbert
Llicenciada en Història per la Universitat Rovira i Virgili, posteriorment també va cursar un màster de Gestió del Patrimoni Cultural a la Universitat de Barcelona i un màster en Màrqueting Digital a la Universitat Oberta de Catalunya. Amb la UOC, a més a més, va especialitzar-se en Relacions institucionals, protocol i organització d'esdeveniments.
La seva trajectòria professional sempre ha estat vinculada als sectors educatiu, cultural i turístic. Ha treballat en institucions com el Museu d'Arqueologia de Catalunya, l'Arxiu Nacional de Catalunya, el Centre d'Estudis Marítims i d'Activitats del Port de Tarragona o la Fundació 'la Caixa'. Els últims tres anys ha treballat a una agència de màrqueting, comunicació i relacions públiques especialitzada en el sectors educatiu i turístic, com a responsable de projectes en aquestes dues àrees.
Tècnica de comunicació de Math Tutoring, un projecte de suport educatiu dissenyat per millorar el rendiment acadèmic en matemàtiques, adreçat a alumnes de 6è de primària.
Projectes
Involucrats a la iniciativa
Actes
Ha format part dels actes següents
-
La recerca al servei de les oportunitats educatives
La recerca al servei de les oportunitats educatives
En el marc del projecte de Suport Educatiu, acompanyament per accelerar oportunitats, la Fundació Bofill ha liderat una avaluació d'impacte (RCT) pionera al nostre...
23/11/2023 09:15h - 13:30h
HUB SOCIAL - Fundació Bofill C/ Girona, 34 Interior
Més informació