MATH TUTORING és un programa d’enriquiment matemàtic a través de tutories en petit grup que té per finalitat augmentar la competència matemàtica d’alumnat amb dificultats en la matèria i accés limitat a recursos complementaris. L’objectiu últim és maximitzar les oportunitats d’èxit educatiu d’aquest alumnat.
Neus Banqué-Martínez
Doctora en didàctica de les Ciències i les Matemàtiques per la UAB, Llicenciada en Psicopedagogia per la UOC, i formació inicial de Mestra per la UB.
La seva trajectòria professional es vincula a la formació inicial i permanent de mestres i professionals de l’educació, com a professora associada a la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona. I prèviament, al disseny, planificació, implementació i avaluació de projectes educatius vinculats a l’Educació Científica i l’Educació per la Sostenibilitat, en el marc de la spin-off Rizoma Educació Transferència, de la UAB.
La vinculació amb el món universitari li ha permès participar de projectes de recerca, innovació i transferència de coneixement, on el paper de l’avaluació qualitativa ha estat clau per a prendre decisions orientades a la comprensió i canvi dels processos i programes educatius dins i fora de l’aula.
S’incorpora a la Fundació Bofill el gener de 2023 per realitzar l’avaluació qualitativa dels projectes de Suport Educatiu.
Projectes
Involucrats a la iniciativa