MATH TUTORING és un programa d’enriquiment matemàtic a través de tutories en petit grup que té per finalitat augmentar la competència matemàtica d’alumnat amb dificultats en la matèria i accés limitat a recursos complementaris. L’objectiu últim és maximitzar les oportunitats d’èxit educatiu d’aquest alumnat.
Xavier Alarcón
Impulsor de Passaport Edunauta (Aliança Educació 360)
Doctor en Educació per la UDG, on ha estat enfocat en estudiar projectes de mentoria social per a joves immigrants extutelats i persones refugiades. Es va graduar en Treball Social per la URV i va realitzar el Màster Interuniversitari en Joventut i Societat coordinat per la UDG.
Té experiència com a formador i tècnic de projectes socioeducatius per a joves i infants en risc d'exclusió social, així com en la gestió de voluntariat. Li agrada anar en bici, esquiar i viatjar, però del que més gaudeix és d'un passeig amb una bona conversa.
Projectes
Involucrats a la iniciativa
-
-
“Suport educatiu. Acompanyament per accelerar oportunitats” és un projecte innovador que vol fer possible que tots els infants i adolescents puguin estar el millor equipats possible per tenir trajectòries educatives d’èxit, siguin quines siguin les seves condicions de partida.
-
El Passaport Edunauta és un projecte que connecta, reconeix i fa visibles els aprenentatges dels infants de 3 a 12 anys més enllà de l’escola, promovent l’accés a tots els nens i nenes d’un municipi, barri o territori a activitats educatives obertes, independentment del seu origen social.
-
L’Aliança Educació 360 és una iniciativa impulsada conjuntament per la Fundació Bofill, la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya i la Diputació de Barcelona el gener de 2018. Actualment en formen part més de tres-centes organitzacions.