Diversitat cultural i polítiques culturals a Europa
26/03/2014Número de pàgines: 86
L’any 1992 l’ONU i la UNESCO van crear la Comissió Mundial de Cultura i Desenvolupament, presidida per Javier Pérez de Cuéllar, per tal de promoure una “nova aliança” entre la cultura -entesa en el sentit més ampli- i el desenvolupament -entès com alguna cosa més enllà del creixement econòmic. El Consell d’Europa, coordinador de l’informe […]
L’any 1992 l’ONU i la UNESCO van crear la Comissió Mundial de Cultura i Desenvolupament, presidida per Javier Pérez de Cuéllar, per tal de promoure una “nova aliança” entre la cultura -entesa en el sentit més ampli- i el desenvolupament -entès com alguna cosa més enllà del creixement econòmic. El Consell d’Europa, coordinador de l’informe de l’àmbit europeu, va encarregar la redacció a l’associació CIRCLE en qualitat de col·lectiu d’experts europeus en temes de cultura i, especialment, de polítiques culturals. Eduard Delgado, president d’aquesta associació, va promoure la celebració d’una reunió de l’equip de treball que havia de redactar aquest informe, a Barcelona els dies 30 i 31 de març i 1 d’abril. La Generalitat de Catalunya es va fer càrrec de l’organització d’aquesta trobada i la Fundació Jaume Bofill va promocionar un equip d’investigadors catalans que fessin una contribució específica a presentar en aquesta trobada. Aquest equip va estar coordinat per Lluís Bonet i el resultat de la seva aportació és aquesta publicació.
Suma't a les més de 40.000 persones que ja s'impliquen en la millora de l'educació a Catalunya.
Diversitat cultural i polítiques culturals a Europa
Només farem servir les vostres dades per tal d’informar-vos de les nostres activitat. Consulteu el nostre Avís legal
La Bofill al teu correu
Sense algoritmes ni intermediaris. Uneix-te a les més de 40.000 persones que ja reben els nous articles, projectes i recerques sobre l’educació a Catalunya.
Gestionar el consentiment
Per oferir les millors experiències, fem servir tecnologies com ara les galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No donar el consentiment o retirar-lo pot afectar negativament determinades característiques i funcions.
Funcional
Sempre actiu
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferències
L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
Estadístiques
L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.