

The MENTORA programme strives to ensure that young people at risk of leaving school early decide to continue studying beyond the compulsory secondary school level until they graduate from post-compulsory education.
Acompanyament al desplegament de programes de mentoria
Formació
Soc graduada en Pedagogia per la Universitat de Barcelona i formada en metodologies d'acompanyament terapèutic.
Experiència
La meva trajectòria professional ha estat sempre dins l'àmbit de l'educació formal i no formal, acompanyant a infants i joves en el seu desenvolupament. Des del 2020, he estat treballant pel Consell de la Joventut de Barcelona, passant per rols de coordinació, programació, dinamització i gestió a l'Espai Jove La Fontana.
Al 2025, m'incorporo a la Fundació Bofill, en el marc del projecte Mentories pel dret a l'educació, que té com a objectiu donar a conèixer els projectes de mentoria Lecxit i Mentora a entitats socials d'arreu de l'Estat per a què els puguin implementar als seus territoris.
Involved in the initiative
The MENTORA programme strives to ensure that young people at risk of leaving school early decide to continue studying beyond the compulsory secondary school level until they graduate from post-compulsory education.
LECXIT is a project which aims to increase children’s educational success by working to improve their reading comprehension.