Fundació Bofill

EQUITAT DIGITAL

LABORATORI D'OPORTUNITATS EDUCATIVES

Obert

Des del Laboratori d'Equitat Digital explorarem, experimentarem i impulsarem iniciatives que aposten per una visió més diversa, crítica i humana de les tecnologies a l'educació.

Assolir l'Equitat Digital és una missió compartida. On tothom està cridat a posar el seu granet de sorra: docents, investigadores, tècnics municipals, emprenedores, bibliotecàries, activistes i també l'alumnat. Així, el laboratori és una eina que ens donem com a comunitat educativa. Un recurs compartit que ens serveixi per aprendre més, accelerar solucions efectives i sobretot, oferir noves oportunitats digitals a aquells col·lectius que més les necessiten.

El laboratori s'estructura en espais, entesos com a temàtiques on l'educació interacciona amb les tecnologies digitals i la justícia social. Et convidem a participar compartint les teves reflexions, idees i propostes.
Des d'ara, entre totes, eduquem les tecnologies!

www.equitatdigital.cat

No t’ho perdis

Festival x l'Equitat Digital 2024 | Missió: benestar digital

Per què les escoles han de ser un factor d'equilibri davant de les desigualtats en l'àmbit digital?

Com dotar d’eines els alumnes per augmentar la seva confiança mediàtica en un panorama informacional complex? Alex Mahadevan

Quin interès creixent hi ha a les escoles per incorporar mecanismes d’alfabetització mediàtica a les seves rutines acadèmiques? Rayan Temara

Benestar Digital | Com conviuen la tecnologia amb la desconneció als centres educatius?

Exploratori: Aprendre Fent (resum) | Com invertim més enllà de les eines? (Fab Lab Terres de l'Ebre)

Aprendre fent. Com invertim més enllà de les eines?

Exploratori: Intel·ligència Autèntica (resum) | IA en els entorns educatius una mirada calidoscòpica

Actes

Actes anteriors