Héctor Gardó

Director d’Equitat Digital

Formació

Soc doctor en Ciències de l’Educació (URL) i llicenciat en Ciències Polítiques (UAB). A més, tinc un màster en Gestió Pública (UPF) i un màster en professorat (VIU). També m’he format en recerca aplicada al MIT Media Lab i Harvard (HGSE). Recentment, he gaudit del programa executive de Lideratge i Innovació Social a les ONG’s d’ESADE.

Experiència

13 anys d'experiència transformant l'educació des d'entitats públiques, privades i sense ànim de lucre. La meva passió és promoure canvis socials i noves oportunitats per a les persones mitjançant la investigació, el disseny de projectes i la incidència política.

Projectes

L’any 2016 m’incorporo a l’equip de la Fundació Bofill, destacant les següents aportacions:

• Disseny i impuls del projecte EDhack, una nova metodologia de co-disseny de solucions educatives des de les comunitats.
  • Desenvolupament de Som Crítics, una campanya de promoció del pensament crític a l’educació.
  • Conceptualització i arrencada de la campanya Estiu Enriquit, per la promoció de noves polítiques que garanteixin oportunitats educatives d’estiu en clau d’equitat.
  • Impuls de diversos reptes en el marc de la crida Obrim l’Educació.
  • Actualment, lidero l’estratègia d’equitat, que inclou: Laboratori d’Oportunitats Educatives, BiblioTech i Code Club.

Projectes

Involucrats a la iniciativa

Actes

Ha format part dels actes següents