Carles Nieto

Graduat en pedagogia a la Universitat de Barcelona i educador social.Treballa des de fa vint-i-cinc anys vinculat al sector educatiu i social. Va començar com a voluntari al món del lleure, i des d'aleshores, ha treballat en la coordinació i direcció pedagògica de projectes en especial d'infància i joventut.

Va treballar a Fundesplai, coordinant projectes educatius de lleure, i a la Fundació IRES impulsant projectes socials i educatius adreçats a adolescents i joves en situació de vulnerabilitat. Al setembre de 2022, es va incorporar a la Fundació Bofill, com a Cap adjunt del programa Lecxit.