Mar Avendaño

Llicenciada en Sociologia i Màster en Polítiques Europees de Cooperació al Desenvolupament (UAB), porta més de quinze anys implicada en l'acció i la recerca social i la cooperació internacional; especialitzant-se en els camps de l’educació, l’ocupabilitat, la migració i la mentoria social. Durant la seva trajectòria ha treballat amb actors de diversa naturalesa, amb la certesa que tots han d'estar incorporats als processos de transformació social.
Compromesa amb el dret de les persones a sentir-se acompanyades quan ho necessitin i la promoció d'una mentoria social de qualitat, està convençuda de la seva capacitat d’impacte en les trajectòries vitals i en la construcció de societats més justes i cohesionades.

Actes

Ha format part dels actes següents