L’Anuari 2024 de la Fundació Bofill analitza els principals indicadors educatius en clau evolutiva i en comparativa internacional. L’anàlisi i l’aposta política que fa, va més enllà del d’anuaris anteriors, tot involucrant visions i accions d’àmbits que no són únicament escolars.
Margarita León Borja
Catedràtica de Ciències Polítiques a la Universitat Autònoma Barcelona i investigadora sènior a l'Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP)
Formació
Doctora en Política Social per la London School of Economics (Regne Unit).
Experiència
Va ser Marie Curie Fellow al Robert Schuman Center for Advanced Studies de L'European University Institute de Florència (Itàlia) i professora en política social comparada en la Universitat de Kent (Regne Unit). L'any 2018 va ser Fulbright visiting scholar a la University of Berkeley, California. En el 2019 va rebre el premi ICREA ACADEMIA a l'excel·lència investigadora per un període de 5 anys.
Projectes i publicacions destacades
Ha publicat articles, capítols de llibres i llibres de caràcter científic i àmbit internacional. En els últims anys ha format part de xarxes internacionals acadèmiques altament competitives en les quals cal destacar el projecte europeu Horitzó 2020 EUROSHIP (2020-23) i el Projecte Horizon Europe rEUsilience (2022-25). El seu últim llibre de gaire divulgatiu és El Arte de Pactar, Estado de Bienestar, Desigualdad y Acuerdo Social.
És codirectora de l'Estat de l'Educació, Anuari 2024.
Projectes
Involucrats a la iniciativa
Publicacions i vídeos
Contingut relacionat