L’Anuari 2024 de la Fundació Bofill analitza els principals indicadors educatius en clau evolutiva i en comparativa internacional. L’anàlisi i l’aposta política que fa, va més enllà del d’anuaris anteriors, tot involucrant visions i accions d’àmbits que no són únicament escolars.
Pere A Taberner
Investigador en economia
Formació
Màster en Economia per la Universitat de Barcelona i doctorand en economia a la School of Economics (UB) i en Polítiques Públiques a l’Institut d’Economia de Barcelona (IEB)
Experiència
Investigador en economia a KSNET des de febrer de 2018. Anteriorment, ha realitzat tasques de tècnic de recerca a la UB i University of California, Merced. Té una àmplia experiència en estudis d’avaluació sobre educació i mercat de treball, així com de construcció de bases de dades, anàlisis de dades i elaboració de models economètrics per a l’avaluació de polítiques i programes en l’àrea del mercat de treball, de l’educació i les desigualtats. Les seves àrees d’interès són l’economia de l’educació, l’economia de gènere, l’economia del mercat de treball, l’avaluació d’impacte de polítiques públiques, la microeconometria aplicada i el data science.
Projectes i publicacions destacades
És coautor d'articles sobre segregació escolar per situació socioeconòmica o bretxa de gènere en el rendiment escolar i de avaluació de les mesures i suports intensius dirigits als alumnes amb necessitats educatives especials entre d'altres. Ha participat de l'equip de KSNET que ha fet el càlcul de dues setmanes de casals d'estiu.
Projectes
Involucrats a la iniciativa
Publicacions i vídeos
Contingut relacionat