Marc Alabart

membre de la cooperativa Tandem.LIJ, especialitzada en assessorament i dinamització lectora en l'àmbit de la literatura infantil i juvenil.

Graduat en Mestre d'Educació infantil i primària i Màster en Biblioteques escolars i promoció de la lectura.

És professor associat en l'àmbit de la didàctica de la literatura infantil i juvenil a la Facultat d'Educació de la Universitat de Barcelona.

Coordina els premis Atrapallibres i Protagonista Jove i el programa Municipi Lector del Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil. Col·labora amb diferents entitats —principalment escoles, biblioteques i llibreries— amb les quals desenvolupa projectes, imparteix formacions i realitza propostes de mediació literària amb infants.

Forma part del consell de redacció de la revista El Tatano.

Amb la Fundació Jaume Bofill col·labora en la formació del voluntariat i l'edició d'alguns materials del programa LECXIT.

Actes

Ha format part dels actes següents