Anna Moret
"Entre acte i acte"

Anna Moret

Llicenciada en història de l'art, Certificat d’Aptitud Pedagògica (CAP), postgrau en Didàctica del Patrimoni, per la Universitat de Barcelona (UB) i postgrau en Gestió Museística per l’IDEC-UPF-Museu Picasso-MNAC. Té experiència en l’àmbit educatiu en monitoratge de tallers didàctics d'història i art a les aules d’educació infantil, primària i secundària; així com de visites al patrimoni. Ha treballat a l’Àrea d’Art Medieval i l’Àrea de Gestió d’Espais del Museu Nacional d’Art de Catalunya. Arran d’aquesta experiència al MNAC, va descobrir el seu interès per tot el que fa referència a l’organització i execució d’esdeveniments.   Va formar part de l’equip de Serveis Generals de la Fundació Jaume Bofill, tot duent a terme diverses tasques administratives. Era responsable del calendari d’actes i esdeveniments de la Fundació, gestionant la logística dels esdeveniments pel que fa a la reserva d’espais, la coordinació amb els equips tècnics d’imatge i so, la gestió d’inscripcions i tasques derivades.