Fátima Avilés
"M’il·lusiona conèixer nous mons a partir de la lectura i desenvolupar un esperit crític vers les necessitats socials"

Fátima Avilés

Graduada en Pedagogia i màster en Educació en Valors i Ciutadania per la Universitat de Barcelona. Doctoranda del Programa Educació i Societat de la mateixa universitat sobre l'educació moral a l'escola bressol. És membre del Grup de Recerca en Educació Moral (GREM).

Ha col·laborat amb l’Oficina d’Aprenentatge servei de la Facultat d’Educació coordinant i impulsant els projectes d’ApS. Forma part del Grup Promotor del Centre Promotor d'ApS.

Es considera una persona reflexiva i entusiasta per l’educació en valors i espera que amb el seu granet de sorra pugui contribuir a aconseguir un món millor, més just i lliure. L’apassiona l’educació moral en els més petits i està a la recerca de conèixer quin és l’origen de la moralitat. L’il·lusiona conèixer nous mons a partir de la lectura i desenvolupar un esperit crític vers les necessitats socials.

Actualment, acompanya a la xarxa d'impulsors del programa LECXIT.

Publicacions i vídeos

Contingut relacionat