Albert Francolí

Albert Francolí, membre de l'equip de les Fundacions d'Acció Social de l'Escola Pia de Catalunya, d'on n'és el responsable de voluntariat des de fa 5 anys. És llicenciat en Ciències Polítiques i de l'Administració, i després de dos anys com a voluntari al Senegal, va cursar un Màster de Cooperació al Desenvolupament. Des de juliol de 2015 exerceix la coordinació territorial de la FCVS a Barcelona i des del 2018 és membre de la Junta del CAB (Consell d'Associacions de Barcelona).

Publicacions i vídeos

Contingut relacionat

Actes

Ha format part dels actes següents