Rita Grané

Mestra de formació i Màster en Gestió d’entitats sense afany de lucre. Professionalment, s'ha especialitzat en gestió d'ONG. Ha treballat en entitats de voluntariat del món del lleure educatiu, de la salut mental i de l'acció social. També ha estat formadora a la Fundació Pere Tarrés i a la Universitat Ramon Llull. Els últims anys ha estat responsable de la Coordinadora de Mentoria Social, treballant per promoure la mentoria, una metodologia d'alt impacte a l'acció social. Directora de l'Associació Punt de Referència.